2014. április 14., hétfő

Epilógus

Két év telt el azóta, hogy Byun Baekhyun, a sokak által ismert orvos elhunyt. Két év telt el azóta, hogy Park Chanyeol, a két személyiséggel megáldott (vagy inkább megátkozott) beteg jónak hitt fele szertefoszlott, a sötétség felemésztette. Két év telt el a még mostanáig is emlegetett szörnyűség óta, amit emberek százai nem tudnak megemészteni. És immár két éve, hogy a Gonosz birtokolja a testet, amiért hosszú-hosszú ideig folyt a háború a jó és rossz között, megannyi halottat és megsebzettet hagyva maguk mögött.
Megérte. Csak ez lebeg Chanyeol, a Gonosz szeme előtt, akárhányszor arra gondol, mi történt a múltban. Gyakran elmereng rajta, mi lett volna, ha a szerepek már a kezdetektől fogva felcserélődnek; ő uralja a testet, a Jó pedig a nyomorúságos, aki próbál kitörni a mélyből, ahova a másik fele taszította. Tudja jól, hogy ebben a felállásban nem kellett volna törnie magát, hiszen a Jó nem elég kitartó, hamar beletörődik a sorsába és elfogadja a tényt: vesztett. Két évvel ezelőtt is ez történt. Ha annyira kívánta volna az életet, még létezne és nem nyelte volna el őt a sötét űr, amitől egész életében irtózott és fájdalommal gondolt rá.
Micsoda szerencsétlen. Illeti sokszor az elvesztett felét ezzel és hasonlóan lekicsinyítő jelzőkkel. Szánalommal tud csak rá gondolni két okból kifolyólag: egy, mert egy seggfej volt, aki a meseszerű álmait kergette, mik legbelül tudta jól, sosem válnak valóra. És kettő, mert nem látta át a Gonosz szavainak súlyát, a burkolt egyezségként nyújtott jobb kezet, ami talán egy mentőmellény is lehetett volna az élet háborgó tengerén. Az osztozkodás testvérek között a legalapvetőbb dolog, gondolta Chanyeol, és ha úgy vesszük, ikrek voltak, akik egy testben ragadtak. Ezért sem értette, hogy a Jó miért utasította el, mikor fegyverszünetet és békét kínált neki. Ostoba volt, a büntetését pedig meg is kapta érte; semmivé lett, akárcsak egy apró gondolatfoszlány. A gyenge elbukik, az erős pedig elsöprő győzelmet arat porba tiporva maga alatt mindenkit. Chanyeol úgy véli, kiérdemelte azt a győzelmet és ez nem is történhetett volna másképp, a Sors Nagykönyvében így volt megírva. Legbelül büszke magára, és talán ő a legbüszkébb ember az egész elcseszett Földön.
Két éve a Gonosz újjászületésével egyidejűleg a mérhetetlen vágy is végre teljes egészében a felszínre tört. A vágy, hogy emberek tömkelege holtan hulljon Chanyeol lábai elé, ezzel is visszafizetve azt a sok rosszat, amit a világ tett ellene. (Megalázottnak, elveszettnek és másodrangúnak érezte magát sokáig az emberiség és a Jó miatt, mégis kinek ne lenne kedve megbosszulni minden borzalmat, amikor végre a kezükben van a gyilkolás hatalma?) Nem tekintett magára igazságosztóként, de legbelül, mélyen mégis ott pulzált benne az az érzés, hogy ő ítélkezhet mások felett, kénye-kedve szerint foszthatja meg őket az élettől, ha úgy véli, nem alkalmasak annak birtoklására, mert az ő szemszögéből igenis volt értelme a mészárlásnak. Csak is azt küldte a Pokol bugyrába, aki rászolgált erre a büntetésre.
A szüleik… ó, igen, a szüleik érdemelték meg a legjobban, húzódik egy fájdalmas, megtört mosoly arra a csodaszép arcra, ami most a plafon felé van fordítva. A Jó elől elrejtett minden olyan emlékképet, amit úgy gondolt, nem tudna feldolgozni, képtelen lenne elfogadni. Leblokkolta agyuk azon állományát és megtartotta magának, mint legkeserűbb múltbéli történéseket. Még gyerekként a Gonosz a dominánsabb fél, az ő akarata sokkal erősebb volt, mint bármi más akkortájt. Ő élte át azokat a megrázkódtatásokat, amiktől megóvta másik felét. A szüleik kegyetlen játékot játszottak gyereknevelés címszó alatt. Soha, senki nem tudott arról, mi folyik náluk, ez az ő sötét kis hétpecsétes titkuk maradt éveken keresztül, sőt, még a halálba is magukkal vitték. Chanyeol tudta, mikor jön el az a pillanat, hogy a kedves becézgetésekből fájdalmas ütések és kibírhatatlan büntetések lesznek. Ha épp nem ő irányította abban a pillanatban a testet, mindent megtett annak érdekében, hogy nála legyen addigra a hatalom és testvére helyett ő élje át a borzalmakat. Tíz évesek voltak, amikor ez elkezdődött, és rengeteg idő kellett ahhoz, hogy velük is oly’ módon végezzen, mint az idegesítő és romlott testvérükkel illetve másodunokatestvérükkel.
A Gonosz akkor vált igazán gonosszá, mikor a Jó örökre megtagadta és a végletekig próbálta elnyomni őt, fittyet hányva az osztozkodásra. Betegség, nevetséges, horkan fel a fiú, miután véres ujjait a rakoncátlan tincsek közé csúsztatja. A Jó már a legelejétől fogva tudta, nincs egyedül, de nem akarta bevallani magának, mert önző volt és naiv. A Gonosz ezzel szemben bármit megtett volna kettőjükért, és ez volt benne a legrosszabb, legfájdalmasabb. Akkor most ki is az igazi gonosz? Ki a jó? Temérdeknyi kérdés cikázhat át ilyenkor egy elmében, de a tulajdonos csak is a Jót fogja észrevenni. Hogy miért? Egyszerű; fél a sötétségtől, ami igazából nem is sötét, de ő mégis így látja. Nem mer kockáztatni, hogy megismerje az ismeretlent, ami annyira vérfagyasztóan ijesztő, mint kecsegtető.
Chanyeol nagyot sóhajt, feláll, és a fürdőbe megy. Kezei ragacsosak a vértől, ami félig-meddig már a bőrére száradt, ezért levetkőzik és beáll a zuhany alá. Öt-tíz percre van szüksége, hogy patyolat tiszta legyen, és illatosan, üdén lépjen ki a kabinból. A hozzá legközelebb eső törölközővel felitatja a nedvességet bőréről, majd derekára csavarva kisétál a párás helyiségből kezében a boxeralsójával. A hajából csöpögő vízzel nem foglalkozik. Komoly, rideg arccal elhalad a nappali mellett, még egy pillantásra sem méltatja a barátságtalan szobát, minek ura egy halott férfi és annak visszataszító szagú vére. A falon felfröccsent cseppek vannak és az apróbbak már rá is száradtak, a többi pedig tökéletes egyeneseket ontva magukból a parkettára folynak.
A szekrényben matatva talál egy ráillő nadrágot és egy fehér-kék kockás inget. Nem habozik, magára veszi őket, majd a tükör elé állva megigazítja magán az öltözéket. Az ing ujját a könyökéig feltűri, haját kicsit összeborzolja és egy utolsó, ijesztő pillantást megengedve saját magának elhagyja a hálót. A vértől vöröslő régi holmijait a nappaliba viszi, egyenest a halottra dobja őket. A gyufásdobozt még azelőtt kiszedte a nadrágzsebből, mielőtt megvált volna tőle, így röpke pillanatok alatt máris lángba borul a bőrből, húsból és csontból álló szörnyeteg, ami megadva magát neki a lábai előtt hever. Chanyeolnak fáj, de mégis érzi a megnyugvást és hogy jót cselekedett.
Különleges nap a mai, ezért egy fontos helyre megy rögtön azután, hogy minden simítást elvégzett az idegen házban, ami mostanra már a lángok martalékává vált. Nem siet, normál tempót diktálva sétál végig a külvároson, abban a tikkasztó nyári napsütésben, ami még az esti órákban sem akar enyhülni, pedig az idő már bőven este hét tájékán lehet.
A betont föld váltja fel az elkövetkezendő pár száz méteren, Chanyeol mégis határozott, arcáról semmilyen érzelmet nem lehet leolvasni, a maszkja tökéletesen fedi gondterhelt valóját.
Az utolsó lépéseket megtéve megáll, leguggol, hogy szemmagasságban legyen az írással, ami alig egy méterre tőle márványkőbe van vésve. Egy név, két évszám és egy idézet, amit talán egy idétlen oldalról szedtek le vagy a temetkezési vállalat ajánlotta be „Ez tökéletes lesz hozzá” szöveggel. Nem tudja, mit gondoljon, ajkai azonban egy gunyoros mosolyra szélesednek.
– Tudod, sokat gondolkodtam – mondja halkan és úgy tűnik, mintha a kő melletti fűszálak hegyeznék a fülüket, hogy tisztábban halljanak minden egyes szót. – A Gonosz nem én voltam. Csúf játékot űzött veled a Jó, te pedig belementél mindebbe, hagytad magad és segítettél neki. Én a mi érdekünket szolgáltam, míg ő csak az övét, pedig tudta jól, hogy ott vagyok valahol én is.
Két év telt el azóta a nap óta, és Chanyeol eddig még egyszer sem járt a temetőben, hogy meglátogassa Baekhyun sírját. Nem érezte szükségét, és különben is, ki volt neki Baekhyun, hogy ezt megtegye érte? Ugyanúgy átgázolt rajta és belérúgott, mint a többi sátánfajzat, aki csakis a halált érdemelte. Azonban úgy érzi, el kellett jönnie ma, hogy tisztázhassa magát, és hogy megszabaduljon a múlt árnyaitól, a sok rossztól, ami gyakran életre kel és már-már fojtogatja őt a maga láthatatlan kezeivel.
– A Gonosz nem én voltam, mégis azzá tettek.

7 megjegyzés:

  1. Hmmm. Már egészen régen olvastam a történetet, de talán jól emlékszem, hogy nem volt ilyen hosszú rész még a "sötét" Chanyeol szemszögéből. Nagyon furcsa... érzem, hogy megértetni szeretnéd velünk egy kicsit azt, amit ő csinál (illetve nem biztos hogy ezt akarod, csak én így érzem XD). Furcsa... még mindig nem értem a tetteit, sérelmeit, és nem tudom megérteni sem az "érzéseit". Egy halvány, makrométernyi átmérőjű kis reménysugár valahogyan mégis behatolt a legvégén a történetbe. Az egy dolog hogy ahogyan beszélt Baekhyunról... de megemlítette. Számomra már ez is egy nagy dolog. A legeslegkönyörtelenebb az lett volna, ha tényleg, egy percig sem gondol rá azok után.
    Leginkább az derült ki ebből az egészből, hogy a sötét Chanyeolnak is vannak érzései.
    (És ezt csak zárójelben, de ez annyira Klaus, hogy minden apró részletet leírsz, még azt is hogy tűri be az ingjét~ és az a vicc, hogy én nem szeretem a túl részletes leírásokat, de nálad annyit hozzátesznek a történethez hogy tökéletesen el tudom képzelni és még az is érdekel, ha a jobb lábszárának a sarkán van egy szösz. XD Mert annyira jól láttatod. Köszönöm hogy végre valamit legalább olvashattam tőled és LEGYENMÁRÚJRÉSZAYOUAREMINEBÓLKÖSZI <3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soha nem volt még így az ő szemszögéből nézve a történet, szóval ez most kicsit meglepő lehet. :D Igen, arra ment ki az egész, mert azt akartam, hogy tudjátok, mit miért tett. Nem?:c Pedig nekem tök átjött (bár lehet csak azért, mert ugye én írtam ezt a sztorit és minden egyes mozzanatát tudom meg stb). Most a Gonosz Csáni embereibb részét szerettem volna megmutatni nektek, szóval nem gondolkodtam semmiféle szívtelen részletre:D
      Pontosan!:D Ennyi a lényeg, na meg az, hogy az ő szemszögéből nézve nem ő a Gonosz.
      (Komolyan?:D Nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen klaus xD Woaaaahhh, akkor ezt megtiszteltetésnek veszem:33 NEMKELLAGGÓDNIÍRÁSALATTVANAZISNYUGALOM<3)

      Törlés
  2. Szia!^^
    Tegnapelőtt elkezdtem olvasni a ficit. Már régebben is tudtam róla, hogy van, el is olvastam a 0. fejezetet, mert felkeltette az érdeklődésemet a cím (tudni kell rólam, hogy imádom az ilyesfajta betegségeket, sok könyvet olvastam és néztem filmet már róla). Ezért hát bevetettem magam a sorok közé, majd miután Chan végzett a gyilkolászással, összeráncolt szemöldökkel zártam be az ablakot.
    Nem erre számítottam.
    De aztán két nappal ezelőtt újra ráakadtam, és elkezdte csiklandozni az elmém a fici gondolata. Nem bírtam ki, és elkezdtem újra elolvasni. A régen látott elfogadhatatlan sorok valahogy mégis felkeltették az érdeklődésem. Ittam minden szót, a buszon, az iskolában, itthon, mindenhol ezt olvastam, és néha nem bírtam ki, hogy ne adjak ki magamból valamilyen fangörcs-szerű mutált hangot (amit a buszon lévők elég csúnya pillantásokkal díjaztak).
    Szóval nagyon belemerültem a történetbe, és hirtelen vettem észre magamon azt, hogy mennyire sokat jelent számomra már ez az aprócska kis fikció. Sírtam, nevettem, féltem, éreztem minden érezhetőt és eggyé váltam a szereplőkkel. Éreztem a fájdalmukat, amikor elveszítették egymást, majd éreztem a boldogságukat, mikor visszakapták.
    Ez egy felejthetetlen fici volt tele fájdalommal, és boldogsággal. Köszönöm hát, hogy olvashattam.
    Egy nagyon dícséretes írónak tartalak, tetszik a stílusod, az írásmódod, elképesztő, mennyire bele tudja magát élni az ember. Gratulálok hozzá, mélyen meghajolok.:")
    Esküszöm még akkor sem sírtam ilyen durván, mikor az Október 27-et olvastam. Ami nálam nagy szó, mivel azon is nagyon csúnyán bőgtem.
    Baek elvesztette Chanyeolt, miközben Chanyeol is elvesztette Baekhyunt.
    Ez túl sok az én kis lelkemnek._.
    De annyi nyugtat, hogy egyiküknek sem kell érezni a másik hiányát. Nem fáj nekik. Mert nem tud fájni nekik.
    Jajajj, mi lesz velem, nem tudom olvasni mostmár.:"D
    Nade, mégegyszer nagyon-nagyon gratulálok ehhez a történethez, kívánok minden jót, és további "beteg fantáziát" (ami hihetetlenül tetszik)! Csak így tovább, ne félj, még egy párszor növelni fogom az oldal látogatottságát!;)
    Pusza:")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen, elnézést a késői válasz miatt, de nagyon régóta nem is néztem már fel erre a blogomra!
      Szóval hűha, köszönöm szépen ezt a nagyon nagyon nagyon hosszú és tartalmas véleményt, élmény volt olvasni!:D Szóhoz sem jutok, de tényleg... Mármint idén lesz 2 éve, hogy megírtam "életem művét" és még mindig van, aki rátalál, elolvassa és mély nyomot hagy benne. Hihetetlen érzés:D
      Csak ismételni tudom magamat, hogy köszönöm köszönöm köszönöm és köszönöm! A hálám üldözni fog téged haha c: Iszonyat aranyos vagy! ♥

      Törlés
  3. Helló!^^
    Hát az én jelenlétem elég furcsa itt, ugyanis amikor ez íródott, még nem voltam Kpop fan, sőt, azt sem tudtam, hogy van ilyen műfaj, de hála a Hungarian Kpop Yaoi Fanfics facebook csoportnak, a fájloknál szembetalálkoztam az irományoddal.
    Hát, most hajnali 1 van, én meg tegnap délután kezdtem neki a sztorinak, mégis nagyon vonzott, élveztem az olvasását az olykor-olykor vicces, mégis nagyon deep és depresszív stílusú történetnek. Ennek lehet az az oka, hogy ezen a héten fejeztem be a Kill me, Heal me című doramát, hatalmas szerelmem lett, a főszereplője szintén ebben a betegségben szenved, csak más irányzatú a történet, ajánlom figyelmedbe, ha még nem láttad. :D
    Rengetegszer lesokkoltál, mostanában valahogy nem igazán bírom a vért se, de 1. olyan alkalom, amikor olvasás közben szörnyülködök el, ezért elismerés jár. :D
    De a vége... esküszöm, fájt. Titkon reméltem, hogy tényleg megtörik az egyezség.. de nem így lett TnT Valahogy nem sírtam rajta, ez inkább az az érzés, amikor annyira sokkol valami, hogy remegsz, és kérdezgeted, hogy "Ez komoly?! úristen...! WOW!" Briliánsnak tartom magát a befejezést, de sajnos hagyott bennem hiányérzetet, meg így az utolsó részeket egy icipicit fölöslegesnek, töltelékrésznek hatnak, de én véleményem szerint elegendő átvezetőnek szolgált a befejezéshez, ami tényleg eszméletlen lett.
    Az extra rész viszont érdekes volt olvasni. Átlagos és boldog családnak tűntek, aztán annyira rossz, kegyetlen, és kellemetlen volt szembesülni azzal az elkerülhetetlen véggel. Egy idő után rá lehetett jönni, mi fog következni, olyan volt, mint az a tipikus jelenet, mint mikor horror nézés közbe mondod, hogy "Ne, ne menj oda, fuss!" és stb...
    Elég össze-vissza lett, de pont friss gondolatokkal ezt le akartam írni. :3 Nem tudom, hogy ennyi idő után hogy tekinthetsz erre az irományra, mindenesetre én imádtam, a keserű vég ellenére is Szeretem, ha nem feltétlenül Happy End valaminek a vége, yaoi-n belül üdítő volt egy ilyen szomorú, és deep hangulatú sztorit olvasni, köszönöm!^^
    Ha esetleg valamikor belekezdenél újra az írásba, én szívesen olvasnám, az biztos! c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként az utolsó fejezet valahogy nagyon emlékeztet a Clannad ~After Story~ tragikus végére, meg egy régebben olvasott fanfiction-re, úgyhogy kicsit nosztalgikus élmény is volt. :') Amikor Baekhyun... hát... meghalt, ahhoz a jelenethez benyomtam a Clannad OST-ból a Snowfieldet, és igaz, hogy nem sírtam, de könnyeztem ám, rendesen. :'D Miközben meg a blogot olvastam, az előbb említett Kill me, Heal me OST-ból az Auditory Hallucination-t hallgattam, mindkettő nagyon illet blog hangulatához. :')
      Nos, hát nem tudom, ez mennyire fog érdekelni, de gondoltam leírom. c:
      Úgy érzem, egy ideig még fent fog maradni az érdeklődésem a blog iránt, az a tipikus "Vége... Most mit kezdjek magammal?!" érzés, lehet hogy belekezdek a többibe azok közül, amiket írtál még, de ha jól emlékszem, nincsenek lezárva. :c Mindenesetre hajlongok millió, és egyszer a stílusod előtt, kicsit emlékeztet az én gondolkozásomra, maga a stílus, ezért jól tudtam azonosulni vele. c:
      Na jó, tényleg fel kellene szívódnom, de majd még vissza fogok térni újraolvasni, mert szerelmem lett ez az írás. Hálás vagyok, hogy olvashattam, még egyszer! :)

      Törlés
    2. Jeej, pont ma 2 éve jött ki az epilógus. ❤ Na jó, ezt a fanolást tényleg be kellene fejeznem. :'D

      Törlés