2013. szeptember 7., szombat

23. Fejezet [+18]


Kérdések hada lepte el elmémet abban a pillanatban, mikor Baekhyunt megszabadítottam a felesleges pólójától; Helyesen cselekszünk? Szabad ilyet tenni? Nem lesznek ennek következményei? Biztos… hogy akarjuk mi ezt? Ám amint végig simítottam tűzforró mellkasán, megéreztem szívének heves, bordaszaggató lüktetését, és abban a pillanatban elpattant az a bizonyos utolsó húr a fejemben. Ő is akarja, én is akarom… nincs visszaút.
– Gyűlölöm, hogy övet hordasz – morgott bosszúsan, amint kezei az imént említett kiegészítőhöz vándoroltak. Fejét lehorgasztva küzdött vele, minden figyelmét arra irányította, így másodpercek alatt ki tudtam zökkenteni a koncentrálásból. Tenyereim közé kapva arcát, egy hosszú, szerelmes csókot nyomtam édes, húsos ajkaira. Nagy örömömre nem maradt viszonzatlanul a gesztus, fejét oldalra döntve mélyítette a csókot annyira, amennyire csak tudta, miközben felhagyott az eddigi tervével. Jéghideg ujjai oldalamon állapodtak meg, egyszer-egyszer óvatosan megcirógatta a bőrömet. A hideg futott végig a hátamon, ahogy egyre sűrűbben húzogatta ujjbegyeit fel, s le a derekam környékén. Nagyot sóhajtva Baek szájába elengedtem az arcát, majd felsőtestén végigsimítva levezettem tenyereimet a nadrágjáig. Eközben orrán vette, és engedte ki a levegőt, mialatt teste reszketett az izgalomtól. Vagy legalább is… szerintem attól.
Nehézségek árán, de sikerült a gombot kibújtatnom a szűk nyílásból, a cipzárt pedig teljesen lehúznom, minek következtében egy picit lejjebb csúszott róla a farmerja. Kezeimmel benyúltam a gatyájába, érzékeny pontját kikerülve a fenekére csúsztattam tenyereimet, majd óvatosan és finoman belemarkoltam feszes hátsójába, ezzel sokkal közelebb vonva magamhoz a csípőjét, mire alsó ajkamra erősen ráharapott és fújtatott egy nagyot. Elmosolyodtam, és visszavágásként fogaim közé vettem duzzadt felső párnáját. Bőrömbe mart, ahogy egyre erősebben szorítottam érzékeny bőrét. Bár fájt, amit tett, még is élveztem az adott helyzetet.
– Te állat – vált el tőlem egy pillanatra, szemei mindeközben bosszúsan csillogtak. Felnevettem, majd alsó ajka vonalán végigvezettem nyelvem hegyét.
– Te kezdted.
– Ne csináld. – Sóhaját követően még jobban hozzám nyomta magát, férfiasságát milliméterek választották el az én merev tagomtól a nadrágomban.
– Nem szeretnéd? – suttogtam csalódottságot színlelve. Legbelül tudtam, hogy ez egy igen bugyuta kérdés volt a részemről, de nem hagyhattam ki, kíváncsi voltam a reakciójára. Csokoládé barna szemeit megforgatta, sóhajtott is hozzá egy nagyot.
– Ha nem szeretném, most nem lennék ilyen közel hozzád… mindenhogyan – harapott alsó ajkába, majd vetett egy apró pillantást az összeérő alfelünkre. Elnevettem magamat, és egy könnyed mozdulattal az ágyra löktem őt. Hangos kacaja töltötte be a szobát, miközben lehúztam róla a nadrágot. A bokájáról már ő rugdosott le a farmert. Perverzül mosolyogva fölé térdeltem, lassan és óvatosan csípőjére ültem. Felsóhajtott, míg én combjához érintett ujjbegyekkel figyeltem arcának minden egyes minimális rezdülését.
– Na, és innen hogyan tovább? – cirógattam puha bőrét, mire ő a kezeit egy pillanat alatt az övemre helyezte. Elszánt volt és tettre kész, szinte a homlokára volt írva, hogy ő ezt bizony most ügyesen és gyorsan kicsatolja… óh, még ha így lett volna! Egy perc után feladta, ingerülten rángatta meg a nadrágom korcát.
– Ha nem szeded szét, Isten bizony, hogy nem lesz semmi – fújtatott, s mancsait a tarkója alá gyűrte.
– Béna – tátogtam, végül megkegyelmezve neki, saját magam bontottam szét az öv csatját, és bújtattam ki a cipzár helyett lévő gombokat a helyükről. Ehhez persze le kellett másznom Baekhyunról, másképp nem tudtam volna leküzdeni a felesleges ruhadarabot. Amint kiléptem belőle, Baek felállt hozzám, karjait a nyakam köré fonva egy hosszú és szenvedélyes csókot nyomott ajkaimra. A levegővételem egy másodperc alatt felborult, a számba átfurakodott nyelvecske pedig még inkább akadályozott a normális légzésben.
Baek megfordított minket, ügyesen kibillentve az egyensúlyomból az ágyra nyomott, majd elvált tőlem. Nyakamra hintett sok-sok csókot, a kiszívott helyet pedig megtoldotta még egy ’kis’ folttal, így már alig maradt olyan rész, ahol a bőröm színe ne változott volna vörössé. Mielőtt még közöltem volna vele, hogy már fáj, amit csinál, tovább haladt, pontosabban lejjebb, a mellkasom irányába. A bal kulcscsontomba finoman beleharapott, ezt követően egy apró puszit nyomott rá. Én eközben dús, barna hajába futtattam az ujjaimat, mindenegyes jóleső érintésnél és csóknál sóhajtva markolgattam puha tincseit. 
Alhasamra lehelte az utolsó csókot, majd az ágy elé térdelve mutatta, hogy csússzak egy kicsit előrébb, miközben lábaimat egy nagyobbacska terpeszbe tárta szét. Már az első pillanattól kezdve értettem, hogy mit szeretne, ám csak később tudatosult bennem, hogy ő ezt most tényleg meg is csinálja. Arcomba megannyi vér tódult, testem felforrósodott, s remegni kezdett, akár a kocsonya.
Kezeimmel magam mögött támaszkodtam és lázasan szorongattam a vékony paplant. Szinte már a kezembe olvadt az anyag. Baek elmosolyodott, de még mielőtt bármit is csinált volna, felém intézett egy kérdést.
– Fiúval… csináltad… már?
– Még… – nyeltem egy nagyot, idegességemet próbáltam ezzel némiképp legyűrni. – nem – motyogtam zavartan. – És te? – vontam kérdőre hirtelen, mielőtt még leszedte volna rólam a boxert.
– Te leszel az első – mosolygott boldogan, izgatottságot tükröző íriszekkel.
Egyik részről megkönnyebbültem, a másikról viszont kétségbeestem. Most lesz mindkettőnknek az első egy azonos neművel, ami valljuk be, kicsit bizarrul és természetellenesen hangzik, és ráadásul teljesen a nulláról indulunk ebből a szempontból… Ugh.
Mielőtt még túlságosan belemerültem volna a saját kis gondolataimba, figyelnem kellett, hogy Baekhyun hol tart a kis akciózásában. A szívem a torkomba költözött, ajkaim közül pedig egy reszkető sóhaj szökött ki, amikor is már totál meztelenül ültem ott előtte. Tekintetem először férfiasságomra tévedt, majd onnan Baekhyun hatalmasra tágult szemeire pillantottam. Tüdejében rekedt levegőjét kifújta, s sarkáról megemelkedve, egyik könyökét a combomra támasztotta, míg a másik kezét legérzékenyebb testrészemhez érintette. Vékony, jég hideg ujjaival fokozatosan fonta körbe meredező hímtagomat, ami végül egy hangos fújtatást csalt ki belőlem. Ajkaimat eltátottam, pilláimat lehunytam, é csak élveztem azt a bizsergető, különös érzést, amit már egy jó ideje nem tapasztaltam.
A bőrt fel, s le húzogatta, egyszer gyorsabban, egyszer pedig lassabban, miközben a sóhajok és az apró nyögések végett kiszáradt párnáimat folyamatosan nyalogattam, harapdáltam. 
– Ahh, Baek. – Nevét nyögve vetettem hátra a fejemet, miután megéreztem forró, nedves izmának hegyét a férfiasságomon. Még a lábaim is beleremegtek, ahogy péniszem egyre fokozatosabban töltötte be a száját. Élveztem minden apró mozdulatát, a jóleső és leírhatatlan érzés egyre inkább a hatalmába kerített. Hangosakat sóhajtottam, fújtattam, egy-két alkalommal felnyögtem, majd alsó ajkamba martam.
Mielőtt még ténylegesen elmentem volna, szemhéjaimat felnyitottam, és egyik kezemet Baekhyun arcához érintettem. Puha bőrét simogatva mormoltam neki többnél több olyan mondatot, amit még én magam is alig értettem, nem hogy még ő. Szerencsémre felfogta, hogy mit szeretnék, így pár pillanat múlva lecuppant rólam. Alsó ajkát, s férfiasságom hegyét egy apró nyálcsík kötötte össze, amit aztán végül egy pici csókkal tüntetett el. Mosolyogva emelkedett fel a helyéről, s párnáin végig nyalva fölém kerekedett. Azt sem tudtam egy másodpercre, hogy mi történik az adott helyzetben, de aztán gyorsan kapcsolva magamhoz rántottam, és vággyal túlfűtött hangon ajkaiba duruzsoltam az érthetetlen, össze-vissza szavaimat, amiket a bódult állapot szült.
– Nem értem – nyomott egy puszit a számra. –, hogy mit mondasz – mosolygott, s válaszomat meg sem várva, ajkaimnak esett. Nyelveink egymáshoz simultak, párnáink egybeforrtak, kezeink pedig rakoncátlanul vándoroltak a másik puha, forró bőrén. A helyzetünkön egy pillanat alatt fordítottam, így végre én kerültem a vezető szerepébe. Mivel tudtam, hogy kettőnk közül ő lesz az áldozat, ezért feltérdeltem, az egyik lábamat átvetve teste felett szabad utat adtam neki, mialatt elváltam agyonra nyúzott ajkaitól.
– Térdelj fel – motyogtam, s végig vezettem hasán a tenyeremet. Nem ellenkezett, sőt, még egy szó sem hagyta el a száját, mialatt teljesítette a parancsomat. Feljebb mászott az ágyon, hogy mindketten elférjünk. Mögé térdepelve nyomtam egy puszit a hátára, majd gerince vonalán haladva, bőrének minden egyes pontját megajándékoztam egy-egy csókkal, vagy esetleg egy-egy piros, kiszívott folttal, miközben lehúztam róla az egyetlen, maradék ruharabot.
Miután eljátszadoztam testének e pontjain, tenyereimet fenekére simítottam, majd lassan, körkörös mozdulatokkal elkezdtem neki masszírozni. Nem tudtam, először hol kezdjek hozzá, miként és hogyan indítsam ezt az egészet. Pillanatokig törtem a fejemet, majd dűlőre jutva, mutató ujjamat a számba nyomtam, alaposan végignyaltam a bőrt, s számból kihúzva egy kevéske nyállal együtt, Baekhyun nyílásához simítottam. Száz százalékosan biztos voltam benne, hogy sajgott neki, amint az ujjamat lassan belényomtam. Halk, fájdalmas sziszegése kellőképpen alátámasztotta a felvetésemet. Megijedtem ugyan, de nem tántorodtam vissza a ’feladattól’. Míg mutató ujjammal tágítottam őt, addig testemmel félig ráhajoltam a hátára, s fejemet a nyakához nyomva, nyugtató, s egyben biztató csókokkal leptem el őt ott, ahol csak tudtam.
– Lazulj el – suttogtam fülébe, mialatt még egy ujjamat belécsúsztattam. Bár feljajdult, nem szólt rám, hogy hagyjam abba.
– Chanyeol, ez fáj – motyogta halkan, kínlódva. Basszus.
– Mondom, engedd el magad és gondolj valami szépre – folytattam tovább fülének bűvölését, s a csókokból ki nem fogyva nyugtattam, próbáltam elterelni a figyelmét.
– Jó – sóhajtott, fejét pedig lehorgasztotta, mély levegőket vett. Másodpercek múlva úgy tűnt, megy ez neki, ugyanis a harmadik ujjam immár könnyedén a másik kettő mellé siklott. Fellélegezve, nyugodt szívvel állapítottam meg, hogy ez tök simán ment, nincs okom az aggodalomra. Felegyenesedve a hátáról kihúztam belőle az ujjaimat, majd hímtagomra rámarkolva, a még tág nyílásába helyeztem azt. Nagyon óvatos és lassú voltam, próbáltam elkerülni a legapróbb fájdalmat és rossz érzést is. Úgy tűnt, sikerült.
Egy darabig nem mozdultam, majd miután hallottam, hogy Baek légzése nagyjából már a normálisra áll vissza, elkezdtem benne lassan mozogni. Én egyből szinte csillagokat láttam, ő talán kevésbé, de az idő elteltével ez persze megváltozott. Hátára borulva fontam egyik karomat a dereka köré, míg a másikkal teste mellett támaszkodtam.
Édes kis nyöszörgése azonnal egy nagyobb sóhajt váltott ki belőlem, füleimnek olyan volt, akár más embereknek a legszebb dallam, miközben még inkább arra késztetett, hogy gyorsítsak a tempón. Mindketten hangosak voltunk, ez tény, de talán bőrünk találkozásakor keletkezett csattogás még minket is felülmúlt. Izzadt hátáról egyszer-kétszer majdnem lecsúszott a mellkasom, ezért kihúzódva belőle a hátára fordítottam, majd a szerszámomat ismét beléhelyezve folytattam ott, ahol abbahagytam. Baekhyun látványa csak olaj volt a tűzre; csukott szemek, kócos haj, izzadt bőr, beharapott alsó ajak, kiduzzadt ér a nyakon, pirospozsgás orca. Már az elém táruló kép miatt félig-meddig, gondolatban elmentem, míg a valóságban sem álltam távol attól, hogy végre elérjen az élvezet hulláma.
– Baeekkh. – Nevét nyögve hóna alatt megtámasztottam magam, míg ő kezeit felvezette a karjaimon, majd egy érzéki csókba invitálva őt, elvesztünk a másik szájában. Nagyokat fújtatva, párszor elválva egymástól, hangot adtunk a jóleső érzésnek, ami egyre inkább eluralkodott rajtam, s rajta is.
– Cha-chanhh – kapkodta a levegőt, majd alsó ajkamba marva visszafojtott egy nyögést. – Chahnyeolhhh – kapaszkodott belém erősen, mialatt küzdött a nevem kiejtésével. Hangja érzéki volt, kéjes, a szótag felénél már-már rekedtes. Nem értettem, hogy képes ennyivel elérni azt, hogy még inkább élvezzem, és még inkább jól essen vele a szex.
Teljesen hirtelen ért, mikor ő elélvezett. Nyögése erőteljes volt és ingerlő. Egy hangos sóhaj azonnal elhagyta ajkaimat, nem bírtam tovább magamban tartani. Amint meghallottam, hogy nevemet suttogja, miközben próbál levegőhöz jutni, elpattant a cérna, s testemet átjárta a bizsergető, jóleső érzés. Teljesen beleremegtem, miközben bőségesen a kis ’áldozatomba’ élveztem. Szapora lélegzetvétellel és remegő karokkal tartottam a súlyomat fölötte, majd egy utolsó csókot nyomva kiszáradt ajkaira, kihúztam elernyedt férfiasságomat a nyílásából, s melléhuppanva az ágyon, azon nyomban elterültem és egy hatalmasat sóhajtottam, hogy elegendő levegőt tudjak juttatni a tüdőmbe. Ezután lihegve, izzadságtól ragadva túrtam tincseim közé, hogy homlokomról elsöpörjem a vizessé vált, idegesítő hajszálakat. Baekre néztem, aki csillogó szemekkel bámult rám. Mikor tekintetünk összetalálkozott, elmosolyodtunk és szinte egyszerre tört elő belőlünk a harsány kacagás. Az okát nem értettem, de abban a pillanatban jól esett.
– Szeretlek – vigyorgott, miközben feljebb mászott az ágyon.
– Én is szeretlek – hajtottam fejemet az imént szerzett kispárnára, majd pilláimat lehunyva szuszogtam tovább. – Teljesen elfáradtam.
– Nem csak te – motyogta. – Ahh, holnapra nem tudok majd lábra állni.
Elmosolyodtam. – Szerintem majd fog menni. Ha nem, akkor viszont segítek.
– Rendben, de ahh – nyöszörgött. – Most még jó érzés, de reggelre… Channie, én nem akarok elaludni – kínlódott magatehetetlenül.
– Hát sajnálom – vontam meg a vállamat annyira, amennyire csak tudtam. –, hamarabb kellett volna szólnod.
– Nem gondoltam át a következményeket – morogta bosszúsan, majd a takaróra vágott.
– Így jártál – mosolyogtam gúnyosan.
– Pff – csapott a karomra. – Ha nagyon fog fájni, neked véged lesz, úgy készülj! – Fenyegetése nem volt túl hiteles, sőt, még ki is nevettem, minek következménye egy újabb ütés lett. – Jó éjt! – Dühöngve mászott el tőlem jó messzire, éreztem, ahogy a matrac megemelkedik mellettem. Nem hagytam annyiban, csukott szemekkel, s lomha mozdulatokkal először kitapogattam a tartózkodási helyét, és amint ráleltem, mögé másztam, majd átkaroltam. Nyakába csókolva csúsztattam hasára a kezemet, és egy „Jó éjt”-et elsuttogva olyan gyorsan elaludtam, mint még eddig életemben soha.

6 megjegyzés:

  1. Úristen, ez hihetetlenül jó lett *wwww* Szavakat nem találok rá. Annyira befangörcsöltem, hogy össze-vissza hadonásztam közben xDDD Baek, hogy bajlódott Channie övével x"D Az tetszett az a rész, de amikor azt mondta, hogyha nem kapcsolja ki, akkor nem lesz semmi. Na akkor nagyon megijedtem x"D És olyan édes volt Csáni, hogy nem akart fájdalmat okozni neki *www* Hát megzabálom *.* Isteni lett ez a fejezet *ww* Olyan édesek együtt *.* Jajj, hihetetlenül jól írsz, és még ezt is olyan jól megoldottad ♥ Remélem hamarosan hozod a következő részt ♥
    U.i.: Bocsi ha valami zavaros, vagy érthetetlen volt, vagy 2-szer szerepelt, csak még éppen a rész okozta fangörcs hatása alatt vagyok x""DD ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen*-*-*:D Óhhhh, akkor hatásos volt XDDD Próbáltam azért aranyosra írni, és nem olyan hard core-ra, mint ahogy elterveztem:"""D Örülök, hogy így gondolod*-* Köszönöm:3♥ Szerintem csak jövőhét hétvégén tudom hozni :C
      Ne aggódj, megértettem mindent:D jaaaj XDDDD:D♥

      Törlés
  2. Aztaa ez ez... én sem találok rá szavakat. Nagyon jó lett :D

    VálaszTörlés
  3. Nem merem tovább olvasni. T-T Most olyan jó minden. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így voltam, mikor írtam x3 Olyan szép volt minden, és olyan rossz érzés volt belecsúfítani az életükbe ;;

      Törlés